Wredny konsument to ja.


Tak, działy obsługi klienta czy konsumenta mnie “uwielbiają”. Ale nic na to nie poradzę, że lubię się dzielić z producentem swoją opinią o produkcie. Chociaż najczęściej kontaktuję się z daną firmą wtedy, gdy coś mi w produkcie nie pasuje. i po takim zwróceniu uwagi zazwyczaj dostaje się odpowiedź. Po takiej odpowiedzi dopiero wyrabiam sobie opinię o danej firmie czy marce. Ja naprawdę rozumiem, że może zdarzyć się błąd podczas produkcji. A to nie ma kurczaka w mrożonkach, a to źle zapakowany krem itp. Nie jest moim celem skarżenie a jedynie zwrócenie uwagi na zaniedbanie. Każda szanująca się firma powinna czytać takie maile / listy i wyciągać wnioski. Niestety nie każda firma potrafi przeprosić. Żal.

Bardzo lubię testować nowe produkty. czasami trafiają do moich rąk próbki produktów. Testuję, sprawdzam. Jeśli mi się dany produkt spodoba, zasmakuje wtedy kupuję pełnowartościowy produkt i porównuję jakość. Niestety często się zdarza, że próbki mają o wiele lepszą jakość. Jednakże ciągle poszukuję nowinek, szczególnie kulinarnych. Jestem najlepszym przykładem, że reklama popłaca. Jak tylko zobaczę, że jest nowy “pomysł na” lub coś w tym stylu to jest to na liście “must have”. Kupuję, testuję i dzielę się z producentem opinią. A co!

Previous Post
Leave a comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: