Ograniczona rodzinnie ja.


Żeby nie było, kocham swoją rodzinę. Ślubnego i dziecię. Lecz co ja na to poradzę, że czasami mam uczucie ograniczenia. Chciałoby się zrobić to, pojechać tam a nie ma jak bo jakieś tam obowiązki rodzinne. I kiszka.

źródło: http://kterazedigital.com/blog/2011/05/16/bon-voyage/

Życie bywa przekorne. Bo jak byłam panną, nastolatką to siedziałam w domu głównie i nigdzie mnie nie ciągnęło. No, może około lat 20tych moich zaczęłam bardziej latać tu i ówdzie. A teraz nie ma dnia żebym nie sprawdzała połączeń lotniczych, autobusowych, cen, destynacji. Jak znajdzie się coś ciekawego to wtedy zaczytuję się w przewodnikach w necie o tych miastach. Planuję gdzie, co i jak. Jaką kawiarnię odwiedzić, gdzie ciekawe sklepy itp. A na końcu stwierdzam, że nie ma szans. A bo córa będzie bez opieki, a to ja mam szkołę albo coś jeszcze innego. To nie znaczy, że nigdzie nie jeżdżę. Tak ale z mężem lub na wypady rodzinne. A to nie to samo. Lubię takie wypady samotne, spokojne. Wypróbować opinie o dobrej kawce, herbatce czy drinku. Uwielbiam testować to i owo. Przekonać się na własnej skórze, że warto. Może dlatego tak polubiłam wolontariat? Akcyjny wolontariat. Jest okazja pomóc a po drodze pobyć w innym środowisku, z fajnymi ludźmi, mieć okazję uczestniczyć w ciekawych wydarzeniach. I cieszę się, że się zdecydowałam na ten wolontariacki krok. Życie nabrało barw, głównie zielonych ponieważ najpierw praca przy Euro 2012 w zielonych strojach a następnie kontakt z portalem kiwi.org.pl, które w końcu też zielone. Więc czekam z niecierpliwością aż moje życie odwiedzą inne barwy. A co!

Leave a comment

Leave a Reply

