Hoł hoł hoł


Tak, czas na świąteczny klimat. W końcu 1 listopad poszedł w niepamięć. Przed nami czas podniecania się, nerwobóli i kredytów. Bo ludzie jak bydło pędzą do sklepów po nowe, lepsze lampeczki, bombeczki i inne świąteczne sreczki. I prezenty. Przecież każdemu trzeba coś kupić. Drogie czy tanie, nieważne. Mało kto się zastanawia czy to się tej drugiej osobie przyda.

A ja? Lubię robić prezenty niektórym osobom. Dostawać nie lubię. Bo dawno nie dostałam prezentu trafionego. A ja mam niest

ety tak, że nie udaję że mi się coś podoba. Nawet jak miałam 5 lat i tata przywiózł mi lalkę “Barbie”. Spojrzałam na nią, zorientowałam się, że to jednak podróba, mająca mało wspólnego z wyrobami z firmy Mattel i rzekłam: to jest lalka barbie? Gówno a nie barbie.

Rzygam jak słyszę pytanie: co chcesz dostać na święta? Jak nie wiesz głupku co mi kupić to mnie nie znasz czyli po co się kłopotać??

Albo: masz tu 100zł i kup sobie coś od Mikołaja. Ja nie jestem typem osoby, której zakupy sprawiają frajdę. I dla mnie prezent “idź i kup” jest dla mnie karą!

Wczoraj w sklepie spodobały mi się rękawiczki, drogie. Ślubny mówi: to kup i będziesz miała prezent na święta. Kuva w listopadzie?? To czyli jak? Mam kupić i spakować do szafy czy mam kupić, nosić i dać sfatygowane do spakowania? Nie ogarniam!

I się powtórzy jak co roku: żele pod prysznic i balsamy do ciała, dezodoranty od siostry. Od rodziców “niespodzianka” czyli też jakiś kosmetyk. Od teściowej i szwagra sama sobie kupuję. Z mężem bywa różnie😉

I najbardziej żal mi siebie. Tak, siebie. Bo ja natomiast głowię się i zastanawiam nad każdą osobą, co jej przypadnie do gustu, co się spodoba. Słucham uważnie cały rok. W trakcie najróżniejszych rozmów można zdobyć cenne wskazówki co do prezentów. I ja notuję, pamiętam a następnie kupuję.

Więc mdli mnie już teraz jak widzę choinki w sklepach, które przypominają o zbliżającej się corocznej katastrofie.

Previous Post
Leave a comment

2 Comments

  1. Fajne, ale niewazne sie pisze razem i moznaby pododawac nieco przecinkow, byloby bardziej zrozumiale.🙂

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: