Prywatnie. W obiektywie.


Fotografem nie jestem, aparat mam raczej słabiutki ale w końcu to nie foto blog🙂 Jakoś mnie tak pchnęło co by wkleić kilka pstryczków.

Po pierwsze Kominek narobił mi smaka na frytki. Dwa lata przebywałam na Wyspach Jedynych Słusznych i jak zobaczyłam Jego relację to aż mnie skręciło w brzucholu i musiałam zrobić!

A wczoraj moje dziecko postanowiło mnie uczesać. Następnie wzięło kartkę i kredki. Powiedziało: patrz na mnie i się nie ruszaj. I tym sposobem mam taki oto superaśny portret!

Na koniec odnośnie dzisiejszego “święta” czyli Halloween. Ja nie wiem, może trzeba się z tego spowiadać??? Bo ja uwielbiam ten dzień, dynie, duchy i potwory.

Trick or treat????

Leave a comment

Leave a Reply

