Z rumieńcem przez życie.


Właśnie wpadło do skrzynki kolejne Brain Pickings. A w nim jakże dobrze mi znany i znienawidzony temat. Blushing. Odkąd pamiętam mam rumieńce na twarzy. Tak po prostu. Krwinki mam blisko skóry i tyle. Ale niestety w sytuacjach wstydliwych rumienię się bardzo. Jak byłam nastolatką to marzyłam aby kiedyś uśmiercić te wszystkie żyłki co by już NIGDY się nie zarumienić. Jakże mnie wkurzały, nie, zmaż, wkurwiały mnie komentarze, że rumieńce są takie urocze.

Nie ma czegoś takiego jak przesłodki pąs na policzkach. Ze skłonnością do rumienienia się jest tak trudno ukryć swoje emocje, bardzo ciężko. Szczególnie nastolatce, gdzie każde spojrzenie chłopaka wywołuje niesamowite wrażenie. Teraz jest lepiej. Ale za to często słyszę, że mam wyraz takiej wkurzonej. No kochani, albo jedno albo drugie.

Dorosłej Agnieszce już jest łatwiej. Od czego są podkłady i pudry. Nie znalazłam jeszcze idealnego kosmetyku do kamuflażu ale jestem dobrej myśli. Jednakże nadal muszę tłumaczyć, że nie mam gorączki ani innej choroby zakaźnej, ja tak po prostu mam- są poliki czerwone i proszę nie szukać sensacji!

Leave a comment

Leave a Reply

