Reklama nie taka zła jak ją malują.


Reklamy są różne. Jedne wkurzają, drugie śmieszą a reszta jest nijaka. Mnie zafascynowała ostatnio reklama Channel no. 5.

I to nie dlatego, że uwielbiam Brada. Dlatego, że on w tej reklamie nie świeci gołą klatą, dzięki Bogu nie jedzie na koniu, włosy mu nie falują na wietrze. Spot nie jest pstrokaty, bogaty w dobra natury czy piękne krajobrazy. Pitt po prostu mówi. I reklamuje perfumy, których na marginesie nigdy nie lubiłam, samym sobą czy całym sobą. I to wystarczy. Krótki, prosty przekaz.

Ostatnio w Saturday Night Live pokazano parodię tej reklamy. Niezmiernie żałuję, że nie jest mi dane jej obejrzeć. Natomiast widziałam wiele innych na youtube. Wszystkie żenujące. I pewnie ilu ludzi tyle opinii. Moja jest zdecydowanie na tak!

Previous Post
Leave a comment

Leave a Reply

