Czasami mnie mdli.


ImageJak oglądam polskie produkcje programów nadawane przez TLC to mam mdłości. Niestety nie są to mdłości ciążowe. TVN jakoś sobie radzi w tej kwestii. Ugotowani, Masterchef, Idol itp – są to programy, które da się obejrzeć. Więcej, Masterchef uwielbiam. Nie ważne, że najbardziej tam lubię teksty pana francuza. Wyjątkiem jest może Perfekcyjna Pani Domu. Tu im się nie udało, więcej, dla mnie program jest na bardzo niskim poziomie i nie chce mi się oglądać bałaganu pań, które największy problem mają ze swoją chorą psychiką. Bo czy to jest normalne, żeby każda płakała i się żaliła jaka to ona jest nieszczęśliwa. Matka ją nie rozumie, nie wspiera a mąż to już w ogóle nic nie robi. Do tok szołu won, bo jak zasiadam i chcę oglądać metamorfozę bałaganiary w perfekcyjną panią domu to gówno mnie obchodzi, że ją nikt w domu nie rozumie. No ale nie o tym miała być mowa.

Ostatnio w telewizji TLC pojawił się nowy program “Polski Turniej wypieków”. Z entuzjazmem czekałam na pierwszy odcinek. Uwielbiam gotować a piec to już w szczególności. Czekałam na inspirację. Po pierwszym odcinku pomyślałam sobie “eh nic to.

Może dopiero się rozkręcą”. Ale się nie doczekałam.

Program jest beznadziejny. Bez emocji, oprócz moich. Ja się emocjonuję, gdy widzę panią maszkarę. Grycan jej jak się nie mylę. Zdjęcie, które wkleiłam już odstrasza od oglądania. Ta kobieta (nie mylę się????) to ma psychę zrytą bardziej niż te panie sprzątające swoje życie w TVN. Głupie to, puste, nic nie wnoszące do programu. Ani to śmieszne, ani profesjonalne. Dziwnie ubrane, śmiesznie uczesane i udające, że show biz to jej świat. Więcej tego programu nie obejrzę, już i tak za dużo widziałam.

W zeszłym sezonie był sobie też program z panią Koroniewską. Lubię kobietę. Ale program o matkach i córkach był jakiś taki sztuczny. Uśmiech pani Joanny sztuczny i na siłę. Te plotki z bohaterkami, chwalenie i gardzenie ich garderoby – żenada.

Ja się tam nie znam i nie udaję, że jest inaczej. Ale kurczę, czy telewizja zanim wpuści coś na ekrany nie robi jakichś badań opinii, research’ów? Patrząc na to co mam niemiłą przyjemność oglądać to wnioskuję, że nie. Idą na żywioł z myślą w sercach “a nuż się uda”. Czeku cholera wersje amerykańskie czy angielskie są na dobrym poziomie a nasze nie? Pewnie jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Ale skoro kasy brak na porządną produkcję to po co zabierać się za coś w ogóle?

Na szczęście kanałów jest wiele i nie jestem zmuszona do oglądania tego co mi nie jest po drodze.

Zdjęcie zaczerpnięte z http://www.tlcpolska.pl/programy/polski-turniej-wypiekow

Previous Post
Leave a comment

Leave a Reply

