Erotyczne czytanie


Image

Ponoć obecnie ta właśnie książka jest na czasie. Rzadko kiedy robię to, co jest na czasie. Ale pewnego dnia koleżanka napisała na forum, gdzie sobie pisuję: warto przeczytać, na każdej stronie seks.” I jak tu się nie skusić? Zaryzykowałam i zaczęłam lekturę. Ciężko było zacząć, ponieważ pierwsze 100 stron to raczej nudy i w głowie miałam tylko jedno pytanie: “gdzie do cholery ten seks?”. No ale potem się akcja faktycznie rozwinęła. I czasami czytając aż miałam ochotę zamknąć oczy, z przerażenia rzecz jasna. Już nie wspomnę, że na inne rzeczy też nabrałam ochotę🙂 Tak czy siak, książkę przeczytałam szybciutko, z wypiekami na twarzy. Gdy się skończyła, to pomyślałam, co ja teraz biedna będę czytać. Więc szybciutko do netu po II i III część. Już w wersji angielskiej, ale mi akurat nie robi. Aktualnie jestem w trakcie czytania już III części. Moje spostrzeżenia? Otóż:

I część – warta spędzonego czasu nad lekturą. Seksualna, erotyczna, intrygująca. Wzorując się na książce: Moja wewnętrzna bogini zdecydowanie przytakuje.

II część – częściej w głowie miałam myśl “słitaśne” niż myśli zbereźne😉 Już bardziej jest to wersja soft aczkolwiek ochoczo czekałam na męża aż skończy pracę🙂

III część – w tej części jak czytam opisy faceta, który przez dwie części podniecał i intrygował, ciekawił i fascynował, tak teraz bym go zjebała i wyrzuciła z mego życia, gdyby to był mój facet.  Wkurza mnie, denerwuje i przeszkadza w czytaniu.

Ale nic to, i tak czekam na ekranizację. Mam nadzieję, że film będzie można postawić obok “Nagiego Instynktu”.

Czy warto? Oczywiście. Pierwsza część jest już do kupienia, nawet w Biedronce. Drugą część już można zamówić w wydawnictwie. Powstaje też audiobook, gdzie głosu udzieli Joanna Koroniewska. Całkiem niezły erotyk. Miłego czytania!

Zdjęcie zaczerpnięte z http://lubimyczytac.pl/ksiazka/146615/piecdziesiat-twarzy-greya

Leave a comment

Leave a Reply

